hieman on semmoinen ikävä tunne että se 200 euroo tais mennä hukkaan.
kuinka nopeasti teillälaite on maksanut itsensä takas?
No älähän vielä lannistu, tässä harrastuksessa pitää olla kärsivällinen. ja aina reissut eivät mene mielen mukaan. Sitä ei koskaan tiedä että milloin se kulta sormus/vanha kolikko/ ja kaikki tämmöset hienot ja arvokkaat löydöt sattuu kohalle, mutta kyllä se vielä joku päivä sattuu kohalle, ja kukaties se päivä vois olla jo huomennaHillo kirjoitti:olin erään asumattoman ehkä aika vanhan talon lähiympäristössä. pellolta en löytänyt mitään mutta tässä on päivän saalis 2 naulaa , jokin ruosteinen rauta osa , haarukka ja muuta metalli romua. muutta mitään arvokasta ei löytynyt.![]()
hieman on semmoinen ikävä tunne että se 200 euroo tais mennä hukkaan.
kuinka nopeasti teillälaite on maksanut itsensä takas?
Tässä on kansallisarkiston digitaaliarkiston tarkka venäläinen 1800-luvun topografikarttasivu Vihdin alueelta. Täältä voit etsiä esim. entisten torppien vanhoja peltoja. Niiltä löydät vanhoja kolikoita aivan varmasti.Hillo kirjoitti:joo ootte oikeassa. voisin lähtee tonne uimarannalle kokeilemaan. ties vaikka löytyis sormus. mutta mä en tajua miten paljon vanhoja kolikoita te ootte löytäneet kerralla.![]()
muuten mun ace 250 on yks kumma juttu: kun esim sillä kokeilee kulta sormusta niin se piippaa ihan eri metallin ja sitten toisen kerran se piippaa vielä eri metallin. aivan kuin se ei tietäis mikä metalli on kyseessä. eli se toi juttu mikä on tossa ylimpänä
http://www.treasurefinders.net/images/G ... 0Panel.jpg
onko toi ihan yleistä?
Joo toi voi riippua monesta asiasta, esim tällä Safarilla jos tulee signaali esim kupari, niin kun tarpeeksi monta kertaa heiluttaa kohteen yli, luulee masiina että se on jokin maahäiriö tms ja alkaa näyttää ihan toista lukemaa.Hillo kirjoitti::
muuten mun ace 250 on yks kumma juttu: kun esim sillä kokeilee kulta sormusta niin se piippaa ihan eri metallin ja sitten toisen kerran se piippaa vielä eri metallin. aivan kuin se ei tietäis mikä metalli on kyseessä. eli se ?
No ei pienet naarmut mitään haittaa,kelasuojaa olisi kuitenkin hyvä käyttää.Hillo kirjoitti:eihän haittaa muutama pieni naarmu kelassa?