Ohessä parilta piippauskerralta löytöjä, juhannuksen taika mursi sääksin kirouksen vihdoin ja löytyi niitä sormuksia mitä en ole sieltä aiemmin löytänyt, hopeisia, rihkamaa ja yksi kultasormus 14k
Laatta hopeiset löydetty myös parin viikon sisällä.
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Oletko tuolla Sea hunterilla tehnyt korulöytöjä? Itse olen yhden hopeariipuksen ja ketjun löytänyt. Hieman miettinyt että onko koruja paremmin esim. rannalla kuin vedessä? Onko nuo sormukset vedestä vaiko rannalta?
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Kiitoksia aina korulöydöt lämmittävät kylmässä vedessä kun en mahdu vielä tohon märkäpukuun..En ole rannalta tällä kaudella löytänyt muuta kun tuon "hopea" markan, muut vedestä. näyttää merkintä olevan tuossa kultasormmuksesta mielestäni O7.
En paljon ole hakenut heikkoja ääniä vaan aina selkeää ja kovaa piippausta, pitäisikö kaivaa jatkossa myös heikot?
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Mistä syvyydestä parhaiten on koruja tullut? Aloittelijana kyselen että pääsisi nauttimaan ekan sormuksen löydöstä. Itse olen pistänyt merkille että heikko piippaus voi olla vanhempi kolikko hieman syvemmältä. Tänäänkii pistin tuon metallisen kannen kaivamiseen reilusti aikaa, oli aika heikko piippaus ja melkonen monttu sinne reisisyvyyteen tuli Oletettavasti olet sitten Sea hunteria käyttänyt? Niin ja onneksi olkoon todella hienoista löydöistä!
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop