Piippaillen hiippaillen mä kaivelen

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
McSeeker
Raavas Tonkija

Piippaillen hiippaillen mä kaivelen

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Lähdettiin kaverin kanssa vähemmän tuloshakuiselle reissulle tuossa eilen. Ilmat oli mahtavat ja jotain löytöjäkin tuli jopa. Ensimmäistä kertaa testasin X-terraa hyvin pienillä herkkyyksillä = alle 5 koko reissun ajan. Pintakolikoita lähinnä oli tarkoitus löytää. Alueella kun on paljon vanhoja korkkeja sun muita niin en viitsinyt niitä kaivella kovinkaan paljoa, siksi pieni herkkyys :)

Varoitus!! Video sisältää huonoa huumoria ja jopa kiroilua :shock: Parental discretion is advised :D

Ennen videoidun reissun kuvaamista kävimme pienellä uimarannalla testailemassa stavr scooppia mutta löytöjen täydellisen puuttumisen takia en kyseistä pätkää viitsi esittää. Etsintä loppui muutenkin siihen kun rupesimme kimpassa siivoamaan täysin muruksi hajotettua kaljapulloa. Äly ja väläys on taas ollut kun rannalla olevien penkkien päälle on pitänyt pullo hajottaa :twisted: :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=8jKwuehz8ec
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
kalle
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja kalle »

Kiva video. Aiheutti kylläkin ostokuumeen nousua tuommoseen pro pointteriin. Mulla näkyy olevan Murphyn lakina että mitä suurempi monttu sen huonompi löytö. Voisi kai ne folionpalat vähemmälläkin saada esille.

Millä tämänkin taas muijalle selität :(
Carrett Ace 250

Garrett Pro Pointer
McSeeker
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

En enää vaihtaisi pro pointeria pois mistään hinnasta, niin nopeasti kamat löytyy tuon kanssa!
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Vastaa Viestiin