Tosimiehen tavarat, löytöjä lattian alta.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Tosimiehen tavarat, löytöjä lattian alta.

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Pannaanpa Laiffiksi kun ei tänäkään lauantaina tullu päävoittoa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vitae pars historia est.
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Nämä nyt eivät olleet metallinpaljastimella löytyneitä, pahoittelut siitä.

Jotain päräyttävää näissä vanhoissa tavaroissa vaan kerrassaan on. Kun nyt ajattelee tuota veikkauskuponkiakin, kun se on sullottu tuonne lattian alle viime remontissa luultavasti tuolloin alkuvuodesta 1967, niin siellä se on tyytyväisenä köllöttänyt vähän monta vuotta. Itse olen syntynyt 1978 ja sitä vasten peilattuna tuo on todella ollut tuolla liikkumatta todella pitkän ajan.

Ihminen tarvitsee (ainakin minä) jonkin henkilökohtaisen vertauskohdan. Sillä tavalla ajateltuna nämä tavarat ovat jopa nostalgisempia kuin vaikkapa 1400 -luvun esineet. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan.

--
Make
Vitae pars historia est.
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Taidan jopa ymmärtää mitä tarkoitat. Se on yksi syys miksi touhuan antiikin ja vanhan tavaran parissa. Kivoja löytöjä. Tuo hirveen kauan vaan vähä masensi mua (syntynyt -67) :shock:
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Jos ajattelet omaa elämääsi taakkepäin niin eikös se aika pitkältä tunnu? Kyllä mun ainakin kun oikeen alkaa miettimään. Koko sen ajan nuo tavarat tuolla on olleet ja minä sen olemisen menin keskeyttämään. Merkillistä. Kummallisin mittareista on aika.

Elä masennu, ihminen. Päivän kerrallaan elää niin nuori kuin vanha.

offtopic: Vesku Loiri laulaa taustalla, hieno mies on hän.
Vitae pars historia est.
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Juu en masennu. Musta taas tuntuu että elämä on menny vauhdilla ja vauhti senkun vaan jatkuu. Eli minusta taas ei tunnu pitkältä :). Voi tietysti johtua siitä että olen tottunut päivittäin käsittelemään esineitä jotka on huomattavasti vanhempia ja jopa omassa kokoelmassa Kiinalaisia 1500 vuotta vanhoja esineitä.

Aika todellakin on erittäin sujteellinen käsite.
Vastaa Viestiin