Eipä näy kolikot loppuvan sillä seudulla
Hyviä löytöjä, ja hyväkuntoisia kolikoita taas kerran.
Täytyypä yrittää itsekin päästä taas piipparoimaan, ehkä taas viikonloppuna
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Leijona kirjoitti:Eipä näy kolikot loppuvan sillä seudulla
Hyviä löytöjä, ja hyväkuntoisia kolikoita taas kerran.
Täytyypä yrittää itsekin päästä taas piipparoimaan, ehkä taas viikonloppuna
Niin,aina näkyy vaan kolikoita löytyvän,kun vaan jaksaa sitkeästi heilua oikealla pellolla. Itsellänikin taitaa mennä viikonloppu piipparoidessa.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Jälleen hyviä löytöjä, kyllä siellä päin on hyvät apajat meikäläisellä sitä on taas uuden pellon kysely edessä kun edellinen pelto tuli jo puhtaaksi. kävinkin jo kyselemässä parin pellon isänniltä että pääsiskö peltoja tutkimaan, toisen pellon isäntä sanoi että ei, ja toisen pellon isäntä katsoi vain kummallisesti silmiin ja pisti oven kiinni sanomatta mitään mutta ei kait siinä, pittää jatkaa kyselyä
Rover kirjoitti:meikäläisellä sitä on taas uuden pellon kysely edessä kun edellinen pelto tuli jo puhtaaksi. kävinkin jo kyselemässä parin pellon isänniltä että pääsiskö peltoja tutkimaan, toisen pellon isäntä sanoi että ei, ja toisen pellon isäntä katsoi vain kummallisesti silmiin ja pisti oven kiinni sanomatta mitään mutta ei kait siinä, pittää jatkaa kyselyä
Ompas kummallisia isäntiä sielläpäin,itse olen saanut luvan joka talosta,josta olen lupaa mennyt kysymään,täkäläiset isännät ovat vaan niin lupsakoita. Sitkeästi kun kyselet,niin eiköhän jostain vielä lupa heltiä.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.